Friday, December 19, 2008

went out with the only sis..

Scha as Lis in 'histeria'
18 hari bulan 12

hari tu..,aku n adik aku gi kuar jalan2..
actually,aku malas..
tapi,kecian adek aku nk kuar x de org teman..
so,aku as kakak yang caring,teman la kan die..
huhu..
kita orang gi MP..
kat situ,adek aku gi bli wallet baru..
lawa ow..
warna itam..
then,kami gi Dataran Pahlawan...
kami pergi tgk wayang kat situ..
citer histeria..
best woh!!
after dah puas menjerit,aku n adek aku gi surau..
sembahyang ow!!
alim...haha..
then,aku n adek pi makan kat food court seleria kat MP..
makan nasi ayam yang x seberapa..
haha..leh jadi aku nak ktuk kat sini..
lpas dh menggemukkan badan..,aku an adek main daytona..
aku saja je join group prempuan gedik tgh lumba kreta..
diorng lawan aku n adek..
aku langgar r kreta diorang..,saja kasi diorang bengang..wahaha..
at last,aku menang..muka diorang bengang je..
pas dah puas sakitkan hati orang,aku n adek aku gi karaoke..
woah!!
macam2 lagu aku try...tapi,yg paling banyak..lagu jiwang r..
haha..
then,aku menyanyi je kat dlm tu smpai petang..
lastly,mak aku amek aku n adek dalam lebih kurang pukul 6..
hoho..
letih seyh...
tp enjoy beb!!

No comments:

Post a Comment