Monday, December 15, 2008

aku n femly kat Genting!!



10 hari bulan 12
Hari tu..
pergh..memang sronok giler r..
aku n femly bertolak dari hotel pukul 9 pagi..
kita orang smpai Genting dlm lbeyh kurang nak2 kat pukul 10 ar..
then,trus naik cabble car..
ow!!gayat ow!!menggigil aku,haha..
tapi..seb baik aku n femly slamat smpai kat sana..
em,then..
trus bli tiket 4 d theme park..
aku,bro n sis aku pe lagi..
bukan main jakun r..
macam2 permainan kita orang try..
roller-coaster,flying coaster,merry-go-round and byk sgt2..
terpekik aku waktu naik..
hoho..
hilang tencen beb..
erm..pastu,kita orang lucnh kat sana..
pizza hut..kenyang2..
erm,femly aku n aku balik nak2 dekat kul 8..
letih beb..
tapi best owh!!
sweet memory tu..haha..
after,balik KL..trus balik hotel..
aku dinner campbell soup je..haha..
then,trus tido mcm sleeping beauty..hakhak..
itu je r aktiviti hari tu..=)

No comments:

Post a Comment